سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خواهرم حجابم برادرم نگاهت !!! - وقت تنگ است و جرعه ها بسیار




[ و به عبد اللّه پسر عباس در باره نظرى که داده بود و امام موافق آن نبود فرمود : ] تو راست که به من نظر دهى و اگر نپذیرفتم از من اطاعت کنى . [نهج البلاغه] پارسی بلاگ، پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
کل بازدیدها:55242 .:. بازدید امروز:3
موضوعات وبلاگ
 

درباره خودم
خواهرم حجابم برادرم نگاهت !!! - وقت تنگ است و جرعه ها بسیار
مسافر
یه مسافر
 

لینک به لوگوی من
خواهرم حجابم برادرم نگاهت !!! - وقت تنگ است و جرعه ها بسیار
 

دوستان من
 

جستجو در متن وبلاگ

جستجو:
 

اشتراک در خبرنامه
 
 

آرشیو
 

آهنگ وبلاگ
 

وضعیت من در یاهو
 
  •    خواهرم حجابم برادرم نگاهت !!! نویسنده: مسافر
    پنج شنبه 85/2/7 ساعت 11:12 صبح

    به نام حق

    « از پاسخگویی به خواهران بد حجاب معذوریم »

    « از خواهران خواهشمندیم شیونات اسلامی را رعایت کنند »

    احتمالا با باز شدن در استادیوم ها و ورزشگاه ها به روی بانوان چنین جمله هایی را بر سر در ورودی خواهیم  دید .البته که تمام زنان و دختران ایران اسلامی هم با دیدن این جمله بلافاصله نه تنها حجاب اسلامی خود را بلکه نوع پوشش و آرایش خود رانیز مطابق با شیونات اسلامی خواهند کرد و از این حرفها گذشته ساکت ومودب و آرام به طوری که اصلا جلب توجه پسران و مردان تماشاچی نکنند یک گوشه ای می نشینند و نسبت به اتفاقات بازی هیچ واکنشی نشان نمی دهند. مردان و پسران جوان هم اصلا پشت سرشون رو نگاه نمی کنند و حرفهای رکیک و زشت بکار نمی برند وزنان و دختران ما هم درحماسه سازی پیروزی تیم مورد علاقه خود سهیم اند.

    آقای رییس جمهور!

    حیف که شما آقای احمدی نژاد هستید و خدا می داند ا چقدر تلاش کردیم که شما حداکثر آرا را بیاورید وگر نه اگر کسی غیر از شما این دستور را داده بود همانا امت حزب الله تجمع می کردند که دین خدا در خطر است و غوغایی برپا می شد به هر حال ما امید واریم در تصمیماتی که خودتان فرمودید صحیح و مناسب شیونات بانوان است بیشتر دقت فرمایید تا حد اقل مراجع محترم تقلید با آن مخالفت نکنند .

    .


      نظرات دیگران ( )